Hotel Transylvania 2 Review (ASUS ZenPad S 8.0): un joc copilăros şi colorat, dar plin de timere (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 943 ori
<b>Hotel Transylvania 2 Review (ASUS ZenPad S 8.0): un joc copilăros şi colorat, dar plin de timere (Video)</b>Filmele cu Adam Sandler sunt ori bunicele ori foarte proaste, iar a doua categorie include mult mai multe titluri dec&acirc;t prima. Din fericire Hotel Transylvania 1 a fost un film OK, dar partea a doua dezamăgeşte. Jocul merge pe aceeaşi linie, iar...

Filmele cu Adam Sandler sunt ori bunicele ori foarte proaste, iar a doua categorie include mult mai multe titluri decât prima. Din fericire Hotel Transylvania 1 a fost un film OK, dar partea a doua dezamăgeşte. Jocul merge pe aceeaşi linie, iar noi am testat Hotel Transylvania 2 pe ASUS ZenPad S 8.0.

Acest titlu e gratuit in Play Store şi e o creaţie tipică din epoca freemium, care necesită adunarea de resurse şi construcţia de clădiri. Veţi construi practic un hotel şi toate atracţiile din jurul său, de la cinema la gift shop şi de la bucătărie la diferite morminte şi cripte, pentru că suntem în lumea lui Dracula totuşi. Le avem aici şi pe personajele centrale din film, Dracula, Mavis şi Frank (Frankenstein), dar şi Dennis şi Wayne.

Fiecare e pus la treabă, fie să adune resurse, fie să facă sarcini amuzante, precum să meargă la film, să îşi caute o pereche de ochelari sau creieri pentru un zombie. Veţi putea şi personaliza campusul pe care se afla hotelul vostru şi muta clădirile în dreapta sau stânga, dar va trebui la un moment dat să mai cumparati terenuri, pentru că parcela voastră e limitată.

Jocul e plin de timere din păcate şi trebuie să cheltuiţi mulţi bani pentru fiecare construcţie. Există şi gems şi singurul lucru pe care l-am apreciat aici au fost dialogurile haioase. Sunt foarte multe sarcini repetitive din păcate şi atunci când ele durează 4-5 minute, îţi vine să închizi aplicaţia. Grafică arata binişor, clădirile fiind variate şi viu colorate, dar la final Hotel Transylvania 2 parcă nu îţi dă un scop sau motivaţie. Îi acordăm nota de 7.3 din 10 şi îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

ASUS ZenPad S 8.0, prețuri actualizate:

Review Hotel Transylvania 2, prezentat pe ASUS ZenPad S 8.0