Implosion Never Lose Hope Review (HTC Desire 820): unul dintre cele mai complexe jocuri de pe mobil, cu grafică şi atmosferă de joc de consolă (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 1.521 ori
<b>Implosion Never Lose Hope Review (HTC Desire 820): unul dintre cele mai complexe jocuri de pe mobil, cu grafică şi atmosferă de joc de consolă (Video)</b>Se &icirc;nt&acirc;mplă rar ca un joc pentru mobil să fie at&acirc;t de complex şi să aibă o poveste şi grafică at&acirc;t de bună &icirc;nc&acirc;t nu ne-ar deranja să &icirc;l jucăm şi pe o consolă. Este şi cazul lui Implosion Never Lose...

Se întâmplă rar ca un joc pentru mobil să fie atât de complex şi să aibă o poveste şi grafică atât de bună încât nu ne-ar deranja să îl jucăm şi pe o consolă. Este şi cazul lui Implosion Never Lose Hope, testat pe HTC Desire 820. Jocul costă 10 euro pe iOS şi tot atât pe Android, doar că pe această din urmă platforma putem juca primele 6 nivele gratuit.

Acesta este un hack and slash SF, cu elemente de RPG şi grafică foarte arătoasă. Îl veţi controla pe Jake, personajul principal, care se afla la bordul unui robot mech numit Avalon, care a revenit pe Pământ, după pustiirea acestuia. Pământul fusese invadat de alienii Xada cu mulţi ani în urmă şi acum trebuie să salvăm comunităţile de oameni care au rămas pe planetă.

Pentru a controla personajul veţi folosi un thumbstick virtual în stânga ecranului, în vreme ce în dreapta se afla butonul principal de atac, care dacă e ţinut apăsat declanşează o mitralieră a robotului. În mod normal acesta mânuieşte o sabie. Lângă butonul de atac se afla cele pentru atacuri speciale, care pot include un vortex de energie, o mişcare care încetineşte timpul sau o propulsare înainte a robotului cu sabia în faţă.

Implosion Never Lose Hope Review (HTC Desire 820): unul dintre cele mai complexe jocuri de pe mobil, cu grafică şi atmosfera de joc de consola (Video)

Jocul are un sistem interesant de Arks, un cerc de abilităţi desfăşurat ca un fel de harta în jurul robotului. Puteţi schimba abilităţile, în funcţie de modificările pe care le aduc statusurilor voastre (viaţa, putere de atac, scut şi altele). Unele dintre Arks oferă şi acele abilităţi speciale pe care le folosiţi în luptă. Mitraliera mai sus menţionată poate fi schimbată cu alte arme de foc găsite pe traseu.

Veţi putea folosi un shotgun, lansator de rachetă şi mitralieră laser. Inamicii sunt foarte fioroşi, alieni masivi în stil Doom 3 şi la finalul fiecărui nivel se afla un mini boss. Atunci când terminaţi o zonă a jocului vă întâlniţi cu un boss gigantic, care e foarte greu de învins. E atât de greu încât îmi aminteşte de jocurile de pe Sega şi PlayStation 1, când bătăliile cu câte un boss nu se mai terminau.

Implosion Never Lose Hope Review (HTC Desire 820)

Din fericire putem învia personajul dacă moare, dar pierdem din ratingul misiunii, care ne aduce şi bani pentru echipamente. Actorii vocali şi muzica sunt fără cusur aici, iar grafică arata perfect, mai ales când vine vorba de explozii, atacuri speciale şi inamici gigantici. Şi mediul este variat şi ajungeţi într-o bază părăsită, într-un tărâm îngheţat şi în multe alte zone.

Îi acordăm jocului nota 10 din 10 şi el este un must play. Îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Prețul actualizat al lui HTC Desire 820, îl puteți afla de aici.