Modern Combat 5 Blackout Review (OnePlus One): un FPS excelent, cu grafică de consolă și misiuni variate (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 1.315 ori
<b>Modern Combat 5 Blackout Review (OnePlus One): un FPS excelent, cu grafică de consolă și misiuni variate (Video)</b>Modern Combat 5 a fost lansat la finalul lunii iulie și am realizat un review detaliat al acestui joc cu puțin timp în urmă, testându-l pe OnePlus One. Am acordat puține note de 10 jocurilor la Mobilissimo.ro, dar acest FPS merită cu desăvârșire...

Modern Combat 5 a fost lansat la finalul lunii iulie și am realizat un review detaliat al acestui joc cu puțin timp în urmă, testându-l pe OnePlus One. Am acordat puține note de 10 jocurilor la Mobilissimo.ro, dar acest FPS merită cu desăvârșire această notă. El costă 7 dolari, e produs de Gameloft București și detaliat mai jos.

Acest FPS a debutat pe 24 iulie teoretic, practic pe 23 pe Android, sosind că o surpriză, mai devreme. Acțiunea începe în Veneția și va duce prin Tokyo, oraș afectat de un picaj de curent, de la care își trage și numele acest joc. îl controlați pe personajul principal Phoenix, un soldat american tipic, care lupta cu cei răi și nu ezită să schimbe replici ironice cu camarazii în mijlocul luptei. Gameloft a făcut o mișcare inteligentă aici, incluzând în fiecare capitol din joc segmente multiplayer, Spec Ops și misiuni single player de jucat.

Modern Combat 5 Blackout Review (OnePlus One)

Dacă nu le jucați pe toate, nu puteți trece la următorul capitol. Personajele sunt împărțite pe clase acum, precum Heavy, cu armura solidă și shotgun că arma principală, Recon, cu armura subțire și arme ușoare, Assault sau Sniper. Puteți upgrada armele cu atașamente, iar armele noi și aceste upgrade-uri se deblochează pe măsură ce folosiți o mitralieră sau pistol mult timp și câștigați experiența cu această unealtă de distrugere.

Modern Combat 5 Blackout

Veți putea face și level up și folosi puncte speciale SP pentru a upgrada abilități, fie legate de armura, raza grenadelor, viteza de tragere și altele. în multiplayer aveți la dispoziție moduri de joc consacrate precum Free for All, VIP, Squad Battle, Capture the Flag sau Team Battle. Grafică acestui joc arată superb, deși am văzut multe lume care spune că Modern Combat 4 arată mai bine. Aceste afirmații apar pentru că MC4 avea loc pe o plajă și în medii însorite, printre altele, iar aici jucăm în mediul urban, unde frumusețea graficii se reflectă doar în arhitectură, nu într-un apus pe o plajă plină de fum și foc, așa cum începe MC4.

Muzica de fundal e bine realizată, mai ales în misiunile de acțiune precum cele pe bază de elicopter din Italia. Veți mânui o mitralieră pe un jeep, veți trage cu arma în vreme ce vă aflați într-o barcă urmărită de un elicopter și veți avea și secvențe de acțiune pe care le declanșați cu gesturi swipe, integrându-vă astfel în cutscene. Armele se comportă mai bine decât în MC4, reculul e mai bun și parcă e mai ușor să țintești aici.

Hărțile din multiplayer sunt mari, poate chiar prea mari, mai ales dacă nu sunteți destui jucători. Spec Ops reprezintă o serie de misiuni mai degrabă statice, în care va trebui să îndepliniți anumite obiective, precum să trageți în mână cu detonator a unui terorist sau în capul unui răufăcător care a luat un ostatic. Veți ajunge și în piața San Marco, veți cădea prin podea și vă veți lupta cu inamici înalți cu costume de genist, sub forma unui soi de boss.

Modern Combat 5 Blackout

Iluminarea e bine realizată, dialogurile nu sunt chiar rele și aveți la dispoziție și tehnologie modernă, precum drone, turete sau alte gadgeturi de război. Controlul e foarte simplu și intuitiv și puteți muta butoanele virtuale oriunde doriți pe ecran. Majoritatea inamicilor au veste antiglonț și în afară de headshot nu va fi niciodată de ajuns un glonț. Am remarcat și că pereții se găuresc, iar inamici pierd membre sau împroașcă sânge lateral când trageți în ei.

A trecut perioada primelor crashuri și acum singurul defect al acestui joc rămâne cerință de a avea Internetul pornit. Modern Combat 5 este totuși o realizare în lumea gamingului pe mobil și merită o notă de 10 din 10 de la Mobilissimo.ro. îl descărcați de aici pe Android, aici pe iOS și aici pe Windows Phone.

OnePlus One prețuri actualizate: