Sonic Dash 2 Sonic Boom Review (iPhone 6S): încă un endless runner 3D ce mulge o franciză... (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 701 ori
<b>Sonic Dash 2 Sonic Boom Review (iPhone 6S): încă un endless runner 3D ce mulge o franciză... (Video)</b>Am jucat ceva jocuri Sonic la viaţa mea, inclusiv două sau 3 titluri excelente pe Sega şi pe PSP. Totuşi franciza s-a diluat foarte mult şi Sega &icirc;şi trage practic ultimii bani şi seva licenţiind ariciul albastru şi altor companii. Aceste...

Am jucat ceva jocuri Sonic la viaţa mea, inclusiv două sau 3 titluri excelente pe Sega şi pe PSP. Totuşi franciza s-a diluat foarte mult şi Sega îşi trage practic ultimii bani şi seva licenţiind ariciul albastru şi altor companii. Aceste companii schimba genul jocului, iar pe mobil lucrurile sunt duse inevitabil spre un endless runner că în cazul lui Sonic Dash 2 Sonic Boom.

Am testat jocul pe iPhone 6s şi trebuie să aflaţi că acesta este un endless runner cu 3 benzi şi un joc gratuit in Play Store şi App Store. El include distribuţia şi universul seriei de animaţie Sonic Boom. Puteţi juca cu Sonic, Tails, Amy sau Knuckles şi schimbă personajul în mijlocul alergării, dacă ajungeţi la o peşteră.

Aceasta are şi rol de checkpoint şi de a aduna inelele de aur luate până atunci. Fiecare personaj are puteri speciale, fie că e vorba de un magnet de inele, un salt cu lovitură puternică la coborâre sau de un ciocan. Pe lângă swipe pentru a schimba benzile şi a sări veţi putea înclina terminalul atunci când glisaţi atârnaţi de raze de energie.

Jocul e rapid şi intuitiv, dar mult prea uşor. Capcanele s-au simplificat faţă de predecesor, varietatea inamicilor e scăzută şi nu avem nici un boss battle cu Eggman aşa cum speram. Pe lângă inele, care sunt moneda de schimb a jocului adunăm şi bile albastre, care activează faimosul Dash, ce distruge totul în cale. Putem ataşa şi sidekicks personajelor, până la 3 sprites cu powerupuri fiind disponibile.

Sonic Dash 2 Sonic Boom

Ele pot creşte durata unui dash, viteză sau durata unui powerup spre exemplu. Un aspect interesant aici e că primiţi şi o aplicaţie companion pe Apple Watch, care înregistrează paşii voştri şi vă premiază în joc dacă mergeţi mult pe jos. Ideea e bună, jocul e rapid şi distractiv, dar nivelul de dificultate e mult prea scăzut şi nu avem inamici aproape deloc. Îi acordăm un 8.1 din 10 şi îl descărcaţi de aici pentru iOS, sau de aici pentru Android.

Prețul actualizat al lui iPhone 6S îl puteți afla de aici.

Review Sonic Dash 2 Sonic Boom prezentat pe iPhone 6S