Sonic Dash Review (Allview Wi8G): ariciul Sonic se întoarce într-un endless runner deloc rău (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 812 ori
<b>Sonic Dash Review (Allview Wi8G): ariciul Sonic se întoarce într-un endless runner deloc rău (Video)</b>Pentru că nu se putea ca o tabletă să treacă pe la noi fără ca un joc să primească o recenzie, iată că Sonic Dash a fost testat pe tableta Allview Wi8G. Tableta a putut fi c&acirc;știgată&nbsp;la un concurs Mobilissimo.ro, iar jocul este unul...

Pentru că nu se putea ca o tabletă să treacă pe la noi fără ca un joc să primească o recenzie, iată că Sonic Dash a fost testat pe tableta Allview Wi8G. Tableta a putut fi câștigată la un concurs Mobilissimo.ro, iar jocul este unul lansat în 2013.

Avem de-a face cu un endless runner, cu faimosul arici albastru Sonic. În el veţi aduna inele aurite ca de obicei pentru un titlu Sonic şi la fiecare checkpoint veţi schimba fundalul cursei voastre. Veţi alerga pe o plajă, într-o junglă şi în multe alte zone. Titlul aduce cu Subway Surfers şi Temple Run, dar include mai mulţi inamici decât acestea. Gameplayul e rapid şi veţi putea folosi diferite personaje clasice, precum Tails, Knuckles, Amy sau Shadow.

Sonic Dash Review (Allview Wi8G)

Grafica 3D este arătoasă, iar de-a lungul traseului veţi obţine şi powerup-uri. Pe măsură ce adunaţi inele veţi putea activa o alergare Dash specială şi rapidă, prin care distrugeţi orice obstacol din cale. Veţi putea face swipe în jos sau sus pentru a aluneca sub obstacole respectiv sari peste ele, dar şi swipe lateral pentru a schimba benzile de alergare. Dacă faceţi swipe în jos deveniţi o bilă care loveşte inamicii.

Există şi boss battles, destul de uşoare, în care trebuie doar să evitaţi stelele aruncate de inamici şi apoi să îi loviţi într-o secvenţă cinematică. Trebuie să evitaţi şi ţepi şi goluri mari, peste care săriţi cu mişcări speciale de tap pe ecran. Atenţie la inelele adunate, care se păstrează doar dacă ajungeţi la checkpoint. Îi acordăm acestui joc repetitiv dar distractiv nota 8 din 10. Îl descărcaţi de aici pentru Windows 8, de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Allview Wi8G Prețuri actualizate:

Sonic Dash Review (Allview Wi8G)