Black Friday 2014 - Iată lista magazinelor și a operatorilor ce vor organiza evenimentul de reduceri Black Friday!

Autor:  | Publicat în:  Reduceri 4.645 ori
<b>Black Friday 2014 - Iată lista magazinelor și a operatorilor ce vor organiza evenimentul de reduceri Black Friday!</b>Având la dispoziție mai toate informațiile despre campaniile de reduceri organizate cu ocazia Black Friday de către retailerii și operatorii de pe piața românească, ne-am hotărât să vă prezentăm care dintre aceste companii vor participa,...

Având la dispoziție mai toate informațiile despre campaniile de reduceri organizate cu ocazia Black Friday de către retailerii și operatorii de pe piața românească, ne-am hotărât să vă prezentăm care dintre aceste companii vor participa, numărul de produse puse la bătaie, cât și perioada de desfășurare.

Astfel, în rândurile de mai jos veți putea consulta o listă completă de companii care ne vor oferi reduceri semnificative în perioada imediat următoare. Printre acestea se numără: eMAG, evoMAG, Altex, Flanco, ClickShop, F64, Okazii.ro, Senso Days, Orange și Telekom România.

1 - eMAG (21 noiembrie)

După cum ați aflat și dintr-un articol anterior, eMAG ne-a dezvăluit în cadrul unui eveniment faptul că vor organiza Black Friday timp de 24 ore pe data de 21 noiembrie. Potrivit lui Iulian Stanciu, director general eMAG, se estimează reduceri de până la 75% la peste 450.000 de produse printre care se numără: produse IT, smartphone-uri, aparate foto, electrocasnice, produse de îngrijire, cosmetice, cărți, și multe altele.

De asemenea, eMAG a comunicat că reducerile totale ce vor fi aplicate pe data de 21 noiembrie vor însuma 75 milioane de lei, cât și faptul că acesta va fi cel mai mare eveniment de Black Friday organizat până acum în România.

2 - evoMAG (21 noiembrie – 23 noiembrie)

Un alt magazin online ce nu putea lipsi din lista companiilor ce organizează Black Friday este și evoMAG, acesta pregătind 3 zile de reduceri în perioda 21 – 23 noiembrie. evoMAG va aplica reduceri de până la 75% la peste 20.000 de produse, de la telefoane mobile, imprimante, tablete, până la echimpamente de rețelistică și componente pentru PC.

Pentru a întâmpina numărul mare de clienți, evoMAG a investit aproximativ 150.000 de euro în dezvoltarea unei noi platforme ce permite un flux de lucru în regim non-stop, coletele fiind trimise de mai multe ori pe zi către clienți. Potrivit lui Mihai Pătrașcu, se estimează vânzări de 2 milioane de euro și aproximativ 500.000 vizitatori.

3 - Flanco (21 noiembrie – 23 noiembrie)

Printre magazinele care își desfășoară activitatea atât online, cât și offline mai regăsim și nume ca Flanco, companie ce va organiza un eveniment de Black Friday ce va ține timp de 3 zile, mai precis de vineri 21 noiembrie, până duminică 23 noiembrie.
Aflăm că reducerile pregătite de Flanco vor depăși chiar și 80% la unele produse, retailer-ul urmând să facă cunoscute aceste produse cu câteva ore înainte de startul evenimentului prin intermediul unui newsletter cu oferta.

4 - Altex (13 noiembrie – 16 noiembrie)

Un retailer care a decis să organizeze Black Friday anul acesta mult mai devreme decât se obișnuiește este și Altex. Aflăm că discount-urile încep pe data de 13 noiembrie, urmând să fie puse la bătaie reduceri de până la 70% la peste 1000 de produse din toate categoriile: tablete, televizoare, tablete, laptopuri, sisteme audio, sau electrocasnice mari și mici.

Reprezentanții Altex au decis ca acest eveniment să înceapă așa devreme pentru a le oferi clienților posibilitatea de a se bucura mai repede de produsul dorit la cel mai mic preț de pe piață. De asemenea, Altex ne va pune la dispoziție și o serie de specialiști care vor oferi toate informațiile despre produsele și reducerile oferite.

5 - Clickshop (21 noiembrie – 23 noiembrie)

Printre magazinele online ceva mai mici se numără și Clickshop, retailer ce promite peste 400 de produse cu reduceri procentuale atractive, evenimentul urmând să debuteze pe data de 21 noiembrie și să țină până duminică 23 noiembrie.

6 - F64 (21 noiembrie – 23 noiembrie)

De asemenea, și magazinul specializat în soluții de fotografie și echipamente foto F64 va intra în lista celor care vor organiza evenimentul de reduceri Black Friday în perioda 21 – 23 noiembrie. Până vinerea viitoare, F64 ne invită să ne antrenăm pentru cumpărături prin alegerea unor produse dorite pe care să le adugăm în coș.

Astfel, pe data de 21 noiembrie, ne-am putea număra printre norocoșii ce vor avea șansa de a comanda primii produsele pe care le-am adăugat anterior în coșul de cumpărături. După cum bine știm, principala categorie de clienți ce este vizată, sunt fotografii profesioniști, magazinul oferind o gamă largă de soluții de top pentru imortalizarea celor mai speciale momente.

7 - Senso Days (14 noiembrie - 16 noiembrie)

Un retailer ce a decis să țină un eveniment de Black Friday ceva mai special este și Senso Days, fostul Koyos. Astfel, aceștia vor organiza în perioada 14 -16 noiembrie campania de reduceri denumită Repetiție de Black Friday prin care se vor oferi reduceri atractive, clienții având posibilitatea de achiziție a produselor și în 10 rate fără dobândă.

8 - PCmadd.ro (21 noiembrie - 23 noiembrie / 28 - 30 noiembrie)

Pentru cei care au în plan achiziționarea de componente IT în special, aflați că magazinul online PCmadd va organiza 2 sesiuni de Black Friday în perioada 21 - 23 noiembrie, respectiv 28 - 30 noiembrie. Astfel, vom avea parte de o cantitate mare de produse cu discount-uri cuprinse între 10 - 70%.

9 - Okazii.ro (3 - 30 noiembrie)

în timp ce majoritatea retailerilor vor organiza Black Friday doar pentru 3 zile, cei de la Okazii au avut o idee mai bună în plan, și astfel campania specială de reduceri se va desfășura în perioada 3 - 30 noiembrie. Okazii.ro va aplica reduceri de până la 60% la peste 200.000 de produse din categoriile: Fashion, telefoane mobile, auto-moto, computere și electronice, jocuri video și muzică, și din alte domenii.

Aflăm că Black November Okazii.ro include cele mai bune oferte selecționate în parteneriat cu vânzători independenți din întreaga țară și cu principalele magazine online din cadrul platformei. Radu Sitaru, CEO Okazii, a declarat faptul că pentru companie în acest moment sunt prioritare siguranța tranzacțiilor și diversificarea ofertelor.

10 - Telekom (21 noiembrie – 23 noiembrie)

Trecem mai departe și ajungem la Telekom, operator ce ne va oferi în perioda 21-23 noiembrie reduceri de până la 70% la produsele disponibile în magazinele proprii, cât și ale partenerilor pe telekom.ro, germanos.ro, respecitv clickshop.ro. Aflăm că un număr de 400 de produse cu prețuri reduse vor fi disponibile prin intermediul Germanos și Clickshop, și faptul că fiecare comandă va fi însoțită de către o cartelă Telekom.

Pe lângă reducerile standard pentru produsele din ofertă, Telekom ne pregătește și vouchere cu reduceri pentru achiziționarea de televizoare și tablete. Aceste vouchere vor fi oferite dacă alegem ca în perioada mai sus menționată să ne abonăm la un pachet de 3 servicii (televiziune, internet, telefonie fixă).

11 - Orange

Un alt operator ce și-a anunțat intenția de participare la Black Friday este și Orange România, companie ne invită prin intermediul site-ului oficial să ne abonăm la newsletter pentru a afla primii când acest eveniment va fi demarat. Ne așteptăm ca situația în cazul Orange să fie similară cu cea de anul trecut, moment în care s-au aflat peste 10.000 de produse cu prețuri speciale, și reduceri de până la 100%.

Pentru moment, acestea sunt magazinele și operatorii ce și-au anunțat până acum programul și oferta de Black Friday, urmând ca ulterior să facem unele update-uri odată ce și alți retaileri ne vor anunța despre reducerile pregătite. De asemenea, la fel ca și în anii precedenți, aici pe Mobilissimo vom organiza un live blogging cu cele mai bune oferte de Black Friday. Cum sună lista voastră de cumpărături?

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×