Google ar fi rezolvat problema cu Assistant/Duplex şi identificarea sa atunci când sună în locul tău

Autor:  | Publicat în:  Google 708 ori
<b>Google ar fi rezolvat problema cu Assistant/Duplex şi identificarea sa atunci când sună în locul tău</b>În cadrul evenimentului keynote din cadrul conferinței dezvoltatorilor Google I/O 2018 întreg publicul de la fața locului a fost șocat de momentul în care era prezentată soluția Duplex, asociată asistentului virtual Google Assistant

Toată lumea a fost şocată atunci când Google a prezentat la I/O 2018 un demo pentru Google Duplex, o funcţionalitate pe bază de AI şi Google Assistant, care poate suna să facă o rezervare/programare în locul tău. Asistentul imită perfect vocea umană, inclusiv ezitări sau ticuri. Au apărut imediat îngrijorări cu privire la farse sau momentul în care nu mai facem diferenţa între om şi AI. Ei bine Google oferă un nou demo, în care Assistant se identifică la apel.

Ştiam că Google Assistant poate suna la un restaurant, un hotel sau un cinematograf pentru a face rezervări şi să vorbească precum un om real. Acum vedem un demo care începe cu adresarea "Hi. I'm the Google Assistant calling..." ("Salut! Sunt Google Assistant şi te apelez"). Apoi se va comunica motivul acelui apel şi anume realizarea unei rezervări.

În video vedem şi modul în care vom iniţia un apel Duplex. Utilizatorul îi cere lui Assistant să facă o rezervare într-o anumită zi, iar Assistant va aduna extra informaţii despre asta, urmând ca o versiune diferită de Assistant să realizeze apelul. Rămân valabile ticurile şi aspectele inspirate de oameni, precum acel "umm" sau "aaaaa". Totul sună excelent în faza de demo, dar în viaţa reală vor veni şi provocările.

Google începe testele lui Duplex în această vară şi nu avem încă detalii despre disponibilitatea în masă. Cei de la Recode au un material interesant în care ne explică cum au stat ei de vorbă cu Google Duplex şi ce impresie le-a lăsat. Se pare că prima impresie e pozitivă şi clar soluţia Google arată ca un concept de viitor, dar, e şi un DAR. Încă nu ar fi totuşi gata pentru utilizarea de zi cu zi.

Google a invitat presa în această săptămână la un restaurant cu specific mediteranean, Oren's Hummus şi le-a prezentat un demo 2.0. Apoi jurnaliştii au putut să converseze cu Duplex fără probleme. Se putea uşor confunda vocea cu cea a unui om, iar unul dintre jurnalişti i-a cerut AI-ului să aştepte puţin. Atunci când a apărut o confuzie şi persoana a încercat să păcălească robotul zicând că nu e nici o rezervare programată pentru 2 iulie, planul B Google a intrat în acţiune şi jurnalistul a fost pasat la call center-ul uman.

În această vară câteva business-uri care s-au înscris în sistem vor realiza teste mai ample cu persoane reale. Am aflat cu această ocazie şi că demo-ul de la I/O 2018 ar fi fost de fapt editat, de aceea lipseau unele elemente. Mai multe detalii despre experienţă aveţi aici. Cert e că mai avem de aşteptat până la varianta finală.

⚡ -3% din preț pe QuickMobile dacă folosești cuponul: QUICK202
Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Citește mai mult×