Apple punctează decisiv prin noul iPad în nișa tabletelor, nișă pe care se poate spune că au reinventat-o în aprilie 2010 prin lansarea iPad. Modelul pe 2012 sau a treia generație uimește prin retina display și rezoluție de 2.048x1536 pixeli, procesor grafic îmbunătățit, cameră foto de 5 Megapixeli care filmează la 1080p, aplicații de top dezvoltate special.
Dovada că succesul Apple se prefigurează a fost dat de anunțul că numărul de tablete Apple din noua generație s-a epuizat, mă refer la stocul pentru precomenzi. Mike Walkley de la Canaccord Securities estimează că iPad va domina piața în 2012 și 2013 și trendul privind market share-ul va fi ascendent.
Mike Walkley intuiește punctele forte pentru noul iPad: specificațiile hardware, prețul competitiv, sistemul de operare cu peste 200.000 de aplicații optimizate. Și-au modificat și previziunile pentru anul în curs:
- 65.6 milioane iPad în 2012 față de 55.9 milioane prevăzute inițial;
- 90.6 milioane iPad în 2013 față de 79.7 milioane;
- o acțiune Apple va ajunge 710 dolari față de 665 estimat în urmă cu puțin timp.