Apple s-a ales cu un nou proces, asta după ofensiva celor de la HTC, care au atacat pe tema brevetelor. De această dată compania americană a ajuns la acțiunea legală din partea clienților din China, nemulțumiți că au cumpărat unități iPhone recondiționate, dar vândute drept noi.
Problema aici nu e neapărat că terminalele nu ar fi bune, dar cumpărătorul are așteptări mari și spera să primească o unitate direct din fabrică. Cea mai mare problemă a device-urilor recondiționate este garanția, cu mult mai mică decât în cazul unor produse noi. Ideea procesului anti Apple a apărut atunci când clienții au descoperit că garanțiile pentru iPhone-urile recondiționate expira în doar un an.
Lucrurile s-au agravat atunci când unul dintre acești ghinioniști s-a întors cu terminalul la Apple Store pentru a returna produsul, iar angajații puși în fața situației au încercat să păcălească clientul și să modifice data de expirare a garanției... După scandalul cu clonele de Apple Store, acum apar probleme și la un magazin Apple original din China, iar dacă află gigantul din Cupertino, atunci lansarea locală de iPhone-uri va fi amânată sau poate chiar amânată.
Să fie aici problema cauzată de intermediari sau să își aibă originile la Apple?