Rayman Fiesta Run review: Întoarcerea unui clasic, cu personaje amuzante și peisaje gastronomice (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 1.312 ori
<b>Rayman Fiesta Run review: Întoarcerea unui clasic, cu personaje amuzante și peisaje gastronomice (Video)</b>Rayman a fost mereu un preferat al meu încă de pe vremea când jucam titlurile de pe console în anii 90. Acum jocul primește versiuni speciale pentru mobil, sub formă de runnere în care trebuie să apăsați doar un buton. Evoluție sau involuție?...

Rayman a fost mereu un preferat al meu încă de pe vremea când jucam titlurile de pe console în anii 90. Acum jocul primește versiuni speciale pentru mobil, sub formă de runnere în care trebuie să apăsați doar un buton. Evoluție sau involuție? Aflați mai jos în recenzia lui Rayman Fiesta Run.

Am testat acest joc pe tableta iPad Air, oferită în teste de către okazii.ro și aflați că acest joc costă 3 dolari pe iOS. Grafică să colorată arata foarte bine, atât de bine încât nivelele cu ciocolată și biscuiți vă vor face poftă. Rayman va alerga automat și tot ce trebuie să faceți voi este să apăsați pe butonul de săritură la momentul potrivit sau pe butonul de pumn atunci când veți primi această abilitate.

Rayman Fiesta Run

De-a lungul celor 75 de nivele Rayman va primi și abilitatea de a alerga pe ziduri și de a-și transforma părul în elicopter pentru a pluti peste gropi uriașe. Conceptul a rămas același ca în Rayman Jungle Run: adunați cât mai mulți Lums pentru a debloca noi nivele, personaje și artwork. După ce luați 100 de lums într-un nivel veți debloca o variantă mai grea a acestuia, în care aveți și inamici care vă fugăresc, vă înțeapă sau vă stau în cale.

Nivelele au o tematică gastronomică și includ lămâi, gheață, prăjituri, ciocolată, crenvuști și multe altele, dar veți avea și niveluri cu tematica... stomacala. Acest titlu e amuzant, are o muzică hispanica în fundal și e genial de jucat pentru cei mici, dar și pentru cei mari. Primește o notă de 9 din 10 și îl descărcați de aici pentru iOS și de aici pentru Android.

Preț iPad Air în principalele magazine din Români

​Rayman Fiesta Run review:

▶▶▶ Sony Xperia XZ1 la 2.591 lei ◀◀◀