ZigZag Review (Allview E3 Sign): fundal de Skyward şi încă un joc simplu şi one tap de la Ketchapp (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 676 ori
<b>ZigZag Review (Allview E3 Sign): fundal de Skyward şi încă un joc simplu şi one tap de la Ketchapp (Video)</b>Cei de la Ketchapp sunt pe val şi după ce au lansat Skyward, joc cu fundal de Monument Valley şi care a primit deja review de la noi, iată-i cu &icirc;ncă un titlu cu acelaşi tip de fundal. E vorba despre ZigZag, un joc disponibil gratuit in Play...

Cei de la Ketchapp sunt pe val şi după ce au lansat Skyward, joc cu fundal de Monument Valley şi care a primit deja review de la noi, iată-i cu încă un titlu cu acelaşi tip de fundal. E vorba despre ZigZag, un joc disponibil gratuit in Play Store şi pe care l-am testat pe telefonul Allview E3 Sign, pe care l-ați putut câștiga la un concurs Mobilissimo.ro.

În acest joc, spre deosebire de Skyward nu avem upgrade-uri sau schimbări de gameplay cu vreun element. Pur şi simplu apăsam pe ecran pentru a schimba direcţia unei bile care se rostogoli în zigzag pe un traseu cu arhitectură în stilul jocurilor anterior menţionate. Puteţi folosi un singur deget pentru a controla bila, sau mai degrabă două pentru a face combo-uri dreapta-stânga foarte rapide. Fiecare apasare inseamna o schimbare de directie catre dreapta sau stanga.

ZigZag Review (Allview E3 Sign)

După cum se vede şi în recenzia video, nu sunt foarte priceput la acest joc. La fiecare 50 de puncte se schimbă culoarea fundalului şi jocul provoacă serios dependentă. El este foarte simplu, nu are pretenţii de poveste, grafică high end, sunet inedit sau multiplayer. Arhitectura nivelelor nu se repetă, deci nu puteţi învăţa pe de rost un anumit parcurs.

ZigZag include o grămadă de reclame, care apar atât între sesiuni de gameplay, cât şi pe parcursul jocului. Uneori cantitatea lor e exagerată, dar per total jocul e distractiv, poate mai puţin decât Skyward totuşi şi e cu siguranţă mai greu şi mai frustrant. El primeşte nota 8 din 10 şi îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

Prețul actualizat al telefonului îl puteți afla de pe eMAG.

ZigZag Review (Allview E3 Sign)