Dead on Arrival 2 review: un concept original, distractiv doar În multiplayer, prezentat pe LG Nexus 5 (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 833 ori
<b>Dead on Arrival 2 review: un concept original, distractiv doar În multiplayer, prezentat pe LG Nexus 5 (Video)</b>Dead on Arrival 2 este genul acela de joc cu zombii care nu e nici Walking Dead și nici Resident Evil, ci mai degrabă un soi de Dead Trigger privit de sus. Acest titlu este un horror survival, în care trebuie să supraviețuiți valurilor de zombii în...

Dead on Arrival 2 este genul acela de joc cu zombii care nu e nici Walking Dead și nici Resident Evil, ci mai degrabă un soi de Dead Trigger privit de sus. Acest titlu este un horror survival, în care trebuie să supraviețuiți valurilor de zombii în vreme ce explorați încăperi diferite.

DOA 2 a apărut la finalul lunii septembrie, e disponibil gratuit și l-am testat pe LG Google Nexus 5. Inamicii atacă în valuri și puteți să conlucrați cu alți jucători în multiplayer pentru a-i dobora. Conceptul inedit aici este că primiți bani la fiecare zombie ucis, bani pe care apoi îi cheltuiți pentru a debloca arme sau a debloca ușile din jurul vostru și a accesa noi zone. Cu alte cuvinte no money no fun în acest joc!

Dead on Arrival 2

Cheltuielile se fac strategic, în funcție de nevoile fiecărui jucător și există chiar și capcane pe care le activați contra cost, unele care toarnă lavă peste zombii și altele care îi strivesc. Pe măsură ce trec valurile de inamici, numărul și dificultatea lor crește și apare și un soi de boss masiv care va ataca insistent.

Grafica este una high end, atmosfera este înfricoșătoare, iar efectele de iluminare arată bine pe Nexus 5. Aveți la dispoziție lansatoare de rachete și aruncătoare de flăcări, pistoale și shotgunuri, plus multe alte upgrade-uri și powerupuri de deblocat. Controlul se face prin metoda twin stick, cu un stick virtual în dreapta, de care veți trage pentru a împușca inamicii.

îi acordăm acestui joc original nota 8.75 din 10 și îl descărcați de aici pe Android sau de aici pe iOS.

LG Nexus 5 prețuri actualzate: