Guardians of the Galaxy TUW Review (Samsung Galaxy Tab S 8.4): un soi de Angry Birds Epic SF, cu lupte real time (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 949 ori
<b>Guardians of the Galaxy TUW Review (Samsung Galaxy Tab S 8.4): un soi de Angry Birds Epic SF, cu lupte real time (Video)</b>Guardians of the Galaxy este cel mai nou film blockbuster de vară, pe care îl puteți găsi acum în cinematografe. Ca orice film hit care se respectă, el are și un joc asociat, pe numele său Guardians of the Galaxy The Universal Weapon, disponibil...

Guardians of the Galaxy este cel mai nou film blockbuster de vară, pe care îl puteți găsi acum în cinematografe. Ca orice film hit care se respectă, el are și un joc asociat, pe numele său Guardians of the Galaxy The Universal Weapon, disponibil acum în Play Store la prețul de 3 dolari, după o reducere de la 5 dolari.

Jocul vine de la Marvel Games și nu are legătură cu povestea filmului, ci mai degrabă cu comic bookurile. Am testat acest titlu pe Samsung Galaxy Tab S 8.4 și trebuie spus din start că el da senzația de combinație între Angry Birds Epic și Star Wars Assault Team. Marea diferență între acele două jocuri și acesta e că luptele se dau în timp real și nu turn based. Totuși, ca și în Angry Birds Epic veți face drag and drop de la un personaj al vostru către inamici pentru a ataca sau drag and drop spre un aliat pentru a-l vindeca.

Guardians of the Galaxy TUW

Titlul nu are in app purchases și nu necesită conexiune la Internet, din fericire. Veți putea juca cu faimoșii Star Lord, Gamora, Groot, Rocket sau Drax, personajele centrale din film, dar și un total de 25 de personaje Marvel, inclusiv cele negative. Acestea din urmă sunt disponibile doar pentru lupte în Arenă, unde vă veți confrunta cu valuri de inamici în ceea ce pare a fi un mod survival.

Guardians of the Galaxy TUW Review (Samsung Galaxy Tab S 8.4): un soi de Angry Birds Epic SF, cu lupte real time (Video)​

Pe lângă banala luptă va trebui să fiți atenți și la capcanele din nivel, precum țevi încinse sau lasere, ele afectând și inamicii. Peste 60 de nivele vă stau la dispoziție în modul Story, iar povestea e livrata sub formă de comic book. Aveți la dispoziție numeroase arme, cristale, skilluri și customizari pentru fiecare personaj, deci le puteți upgrada ușor abilitățile. Unele skilluri speciale au nevoie de 2-3 personaje pentru a le activa, cu mențiunea că acele personaje trebuie să fie în proximitate.

Partyul vostru de eroi e format din 4 personaje și puteți alterna cum doriți eroii deblocați. Am apreciat acest titlu, cu mențiunea că el nu prea oferă varietate sau acel feeling că luați parte la o luptă, fiind mai degrabă repetitiv. îi dăm totuși nota 8.2 din 10 și recomandăm downloadul de aici.

Samsung Galaxy Tab S 8.4 prețuri actualizate:

Guardians of the Galaxy TUW Review (Samsung Galaxy Tab S 8.4)