Run Sackboy Run Review (Utok Fury): platformer/ runner repetitiv, cu o grafică arătoasă şi personaj carismatic (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 669 ori
<b>Run Sackboy Run Review (Utok Fury): platformer/ runner repetitiv, cu o grafică arătoasă şi personaj carismatic (Video)</b>Run Sackboy Run este un joc pe care l-am testat pe telefonul Utok Fury, ce a fost oferit vouă la un concurs Mobilissimo.ro. Jocul e disponibil gratuit in Play Store şi este un endless runner side scrolling, cu elemente de platformer şi un personaj...

Run Sackboy Run este un joc pe care l-am testat pe telefonul Utok Fury, ce a fost oferit vouă la un concurs Mobilissimo.ro. Jocul e disponibil gratuit in Play Store şi este un endless runner side scrolling, cu elemente de platformer şi un personaj principal carismatic.

El este Sackboy, personajul principal din faimosul joc Little Big Planet, de pe consolele PlayStation. Sackboy va fi urmărit de o creatură uriaşă şi va trebui să evite o serie de capcane, printre care şi ţepi şi un fel de mazga roz, care încetineşte personajul. Grafica arată destul de bine şi dacă nu putem spune că este 3D, atunci clar este măcar 2.5D.

Run Sackboy Run

Avem la dispoziţie şi costume exclusive pentru Sackboy, deblocabile şi în jocurile de PlayStation, plus powerupuri şi upgrade-uri numeroase. Veţi putea concura cu prietenii în acest joc via Facebook, iar personajul aleargă automat şi voi trebuie doar să faceţi un salt lung sau normal. Există o serie de taskuri ce trebuie îndeplinite, mai degrabă cu rol de achievement şi aveţi şi multiplicatoare de scor la dispoziţie.

Veţi debloca stickere, costume şi mult content original. Jocul e foarte repetitiv şi un pic plictisitor, chiar şi pentru  un runner. Cu un swipe lateral veţi face o scurtă alergare rapidă şi veţi putea folosi şi un scut la un moment dat. Pe final menţionăm că grafic arată chiar foarte bine, dar jocul rămâne foarte uşor şi plictisitor. Veti trece prin mai multe lumi, dar fără o schimbare fundamentală de fundal. Îi acordăm nota 8 din 10 şi îl descărcaţi de aici pentru Android, sau de aici pentru iOS.

UTOK Fury prețuri actualizate:

Run Sackboy Run Review (Utok Fury)