Spider-man Unlimited Review (iPhone 5): endless runner cu diferite versiuni de Spider-man, numeroase misiuni, dar și limitări de gameplay (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 1.040 ori
<b>Spider-man Unlimited Review (iPhone 5): endless runner cu diferite versiuni de Spider-man, numeroase misiuni, dar și limitări de gameplay (Video)</b>Gameloft pare a fi făcut o pasiune pentru Spider-Man, pentru că a lansat deja un joc open world axat pe aventurile omului arahnida, iar acum lansează și un endless runner axat pe același personaj. Titlul a debutat la începutul lunii septembrie și...

Gameloft pare a fi făcut o pasiune pentru Spider-Man, pentru că a lansat deja un joc open world axat pe aventurile omului arahnida, iar acum lansează și un endless runner axat pe același personaj. Titlul a debutat la începutul lunii septembrie și i-aș fi realizat review mai devreme, dacă un bug nu m-ar fi blocat afară din joc 3 săptămâni.

Spider-Man Unlimited are o bară stamina, care se încarcă odată la 10 minute, dar în cazul meu acea bară a fost blocată. Am testat jocul pe iPhone 5 și trebuie să recunosc că Gameloft a făcut o treabă bună aici. Spre deosebire de alte titluri endless runner, acest joc e plin ochi de content destinat fanilor benzilor desenate cu Omul Păianjen. Grafică este una în stil comic book și putem controla diferite versiuni de Spidey, de la Iron Spider-man la Scarlet Spider, BombasticBagman, Cosmic Spider-man și mulți alții. Ne vom confrunta cu răufăcători că Goblin (în diferite versiuni), Electro și vom colabora cu Nick Fury, cu care și interacționam în filmulețe amuzante.

Spider-man Unlimited Review

Primiți 25 de misiuni per ediție comic book și până acum au fost lansate 3 sau 4 ediții. Gașca Sinister Six va sta în cale și povestea e simplă: s-au deschis porți interdimensionale și diferiți Spider-man și răufăcători au ajuns în New York. Puteți crea o armată de personaje Spiderman și să combinați personajele pentru a obține noi puteri. Controlul acestui endless runner e simplu, cu swipe în sus pentru a sări, swipe în jos pentru a aluneca și swipe lateral pentru a schimba benzile.

Spider-man Unlimited Review​

Veți întâlni și inamici în cale, tot soiul de soldați echipați high tech și veți avea și boss battle cu Goblin, pe care îl veți lovi alunecând în grenadele lăsate de el în calea voastră. Exista și secțiuni de alergare pe verticală pe clădiri sau părți în care cadeți de la înălțime și trebuie să evitați capcane. Rețineți conceptul de stamina, care va asigura doar 5 sesiuni de joc, după care trebuie să stați pe bară și să așteptați să se încarce acea bară.

Veți putea și să vă dați pe pânza de păianjen și să adunați elementul radioactiv ISO 8, pentru a debloca diferite abilități sau pentru a îl învia pe Spidey de îndată ce loviți un zid. Jocul e foarte distractiv, are misiuni variate, o grafică genială pentru pasionații de comic bookuri și îi acordăm nota de 9.2 din 10. Descărcați jocul de aici pentru iOS, de aici pentru Android, sau de aici pentru Windows Phone.

Puteți afla prețul actualizat al telefonului de aici.

Spider-man Unlimited Review (iPhone 5)