Star Wars Commander Review (iPad Mini): Star Wars transformat În Clash of Clans, dar cu mult conținut original (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 619 ori
<b>Star Wars Commander Review (iPad Mini): Star Wars transformat În Clash of Clans, dar cu mult conținut original (Video)</b>Vedem multe clone Clash of Clans în ultima vreme și ele nu se sfiesc să folosească branduri celebre, de la Call of Duty la Star Wars. Un exemplu este și jocul Star Wars Commander, pe care l-am jucat gratuit pe iOS, testându-l pe iPad Mini. &nbsp;...

Vedem multe clone Clash of Clans în ultima vreme și ele nu se sfiesc să folosească branduri celebre, de la Call of Duty la Star Wars. Un exemplu este și jocul Star Wars Commander, pe care l-am jucat gratuit pe iOS, testându-l pe iPad Mini.

Veți putea construi o bază, cu diferite clădiri, sisteme defensive și să upgradati toate aceste structuri. Veți putea de asemenea antrena unități și veți putea atât să atacați, cât și să fiți atacat. Resursele jocului includ aur, aliaj și gems, acestea din urmă fiind resursă freemium aici. Veți pierde unitățile folosite în bătălie, deci mare grijă câți soldați și Chewbacca trimiteți la luptă.

Star Wars Commander

Puteți juca atât cu rebelii, cât și cu Dark Side și unitățile sunt foarte variate, de la roboți AT AT la un soi de elefanți de transport si stormtrooperi. Există și un mod PvP, în care puteți face scouting înainte să atacați un jucător real și să îi luați resursele. Fiecare bătălie e câștigată dacă distrugeți măcar 50% din bază și veți primi și până la 3 stele în funcție de performanță în bătălie, în timpul limită disponibil.

Star Wars Commander​

Jocul are nevoie de conexiune constantă la Internet și include și un soi de campanie, cu o poveste relatată destul de superficial, dar totuși mai bine decât nimic. Personaje clasice că Han Solo, Chewbacca, Darth Vader sau Jabba the Hut se află în acest joc și eroii că Han Solo sau Chewie pot fi trimiși în bătălii. Upgrade-urile durează mult timp, dar le puteți grăbi folosind gems. Nu veți putea controla personajele în luptă și rețineți că aveți și o limită de timp în care să distrugeți inamicul.

Inteligența artificială e destul slabă și unitățile voastre vor trage la întâmplare uneori în clădiri inutile, ignorând unitățile care trag în ele. Există și aspecte plăcute, precum voice over-ul sau muzica originală Star Wars, dar asta nu scapa jocul de imaginea de clonă. îi acordăm nota 7.5 din 10 și îl descărcați de aici pentru iOS, respectiv de aici pentru Android.

Prețul actualizat al tabletei îl puteți afla de aici.

Star Wars Commander Review (iPad Mini)