Marble 3D Tracks Review: joc old school de Windows 8, un fel de pinball first person (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 1.228 ori
<b>Marble 3D Tracks Review: joc old school de Windows 8, un fel de pinball first person (Video)</b>în aceste zile am primit în teste de la ASUS tableta ASUS VivoTab Smart, un terminal dual core cu CPU Intel Atom, pe care am testat câteva jocuri și aplicații interesante. Printre jocuri se numără și Marble 3D Tracks, disponibil gratuit în...

în aceste zile am primit în teste de la ASUS tableta ASUS VivoTab Smart, un terminal dual core cu CPU Intel Atom, pe care am testat câteva jocuri și aplicații interesante. Printre jocuri se numără și Marble 3D Tracks, disponibil gratuit în Windows Store. Se pare că aceasta e o versiune îmbunătățită a unui joc deja existent pe Windows Phone, care a atins peste 700.000 de downloaduri.

Inițial Marble 3D Tracks a fost lansat pe tableta Surface RT și optimizata pentru acest terminal, dar iată acum titlul rulând și pe ASUS VivoTab Smart fără probleme, pe Windows 8. Regulile sunt foarte simple: aveți o serie de canale și culoare prin care trebuie să conduceți o bilă către finish, din cât mai puține aruncări. Veți arunca respectivă bila făcând swipe în jos pe ecran, pe distanțe mai lungi sau mai scurte în funcție de mărimea canalelor din față și de powerup-urile și obstacolele din cale.

Exista si cateva sageti pe ecran, cu care va veti ajuta pentru a lua viraje, a evita obstacole sau a obtine un boost de viteza.

între timp veți vedea și care sunt performanțele rivalilor voștri și din câte aruncări au terminat nivelul. Printre powerup-uri se număra unul de accelerare, unul care face bilă să sară, dar și anumite itemuri care frânează sau blochează bila. Veți întâlni bifurcații, obstacole peste care să săriți și circuite alambicate. Jocul e tare distractiv, mai ales pe tableta, dar e destul de simplu și simt foarte mult lipsă unei coloane sonore. îi dăm notă 8 din 10 și îl descărcați de aici.