Oppo se număra printre brandurile din China care nu au avut abordarea Elephone sau Xiaomi, aceea de a invada piaţa cu multe modele, în multe segmente. Uitaţi-vă numai la faptul că le aşteptăm flagshipul de un an şi jumătate... Ei bine această companie a avut totuşi vânzări excelente anul trecut şi azi îşi manifestă intenţia de a se extinde la nivel internaţional.
Încă din 2013 scriam că Oppo îşi deschide magazin online în Europa şi că ar urma să existe şi o filială locală, iar acum extinderea continuă. Ultimii ani au adus o creştere a vizibilităţii brandului, firma devenind sponsor oficial al FC Barcelona în vara trecută. Cuplăm acest lucru cu cele 50 de milioane de unităţi vândute în 2015 şi avem o poveste de succes.
Cheia e inovaţia, Oppo fiind compania care a riscat cu acele modele cu camera rotativă şi prezentând la MWC în acest an încărcarea rapidă VOOC şi noi tehnologii pentru cameră. Un trident de modele e gata şi pentru lansare în iunie, gata să propulseze firma peste performanţele anului trecut, cu Oppo Find 9 ca model pilot. În cadrul unui eveniment organizat în Taiwan azi, compania şi-a exprimat dorinţa de a ajunge unul dintre top 3 branduri în această regiune, dar şi la nivel global.
Oppo termina anul trecut pe locul 8 între producătorii smartphone şi dacă predicţiile de creştere cu 300% a vânzărilor în acest an se adeveresc, e posibil să îi vedem intrând în top 5 macar.