Avengers Initiative Review: un soi de Blood & Glory cu supereroi (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobile Games 1.836 ori
<b>Avengers Initiative Review: un soi de Blood & Glory cu supereroi (Video)</b>La finalul lui 2012 am filmat pe iPad Mini un review la un joc care poate stârni pasiuni. Există în Romania mulți fani ai comic book-urilor și personajelor Marvel. Ei bine, ei se pot juca acum cu Avengerii preferați în Avengers Initiative. Jocul a...

La finalul lui 2012 am filmat pe iPad Mini un review la un joc care poate stârni pasiuni. Există în Romania mulți fani ai comic book-urilor și personajelor Marvel. Ei bine, ei se pot juca acum cu Avengerii preferați în Avengers Initiative. Jocul a fost gratuit pe iOS în perioada sărbătorilor de iarnă, după ce a costat 6 dolari inițial.

Gameplay-ul amintește de Blood & Glory și Infinity Blade, cu secvențe de bătălie intercalate de zone de explorat, dar sincer să fiu explorarea e cam limitată. Bătăliile sunt ușor repetitive și singurul lucru care le salvează sunt diferitele combo-uri și atacuri speciale Rage plus posibilitatea de a pară și de a vă eschiva. Mecanismul este același pe care îl întâlneam și în The Dark Meadow, de exemplu. Swipe pentru a lovi inamicul, un buton virtual de scut pentru a vă apăra și 2 butoane laterale de eschiva.

Aveți și puteri speciale în zona Rage, cele trademark pentru Hulk, atunci când se enervează. Există și o secțiune a jocului în care îl controlați pe Captain America, dar nu am obținut destule credite pentru a-l debloca. Inamicii includ tot soiul de mutanți, roboți și creaturi, fiecare cu abilități speciale. Hulk avansează în nivel, primește noi puteri și noi combo-uri și puteți să îi cumpărați și costume noi. Pentru un fan Marvel jocul e un deliciu, dar încă o dată, cam repetitiv. îi acordăm o notă de 8 din 10 și îl descărcați de aici pe iOS și de aici pe Android.

❗ -3% din preț pe QuickMobile dacă folosești cuponul: QUICK202