Angry Birds Transformers Review (iPhone 6): auto runner cu Autoboti și distrugere totală de porci și obstacole (Video)

Autor:  | Publicat în:  Jocuri 1.515 ori
<b>Angry Birds Transformers Review (iPhone 6): auto runner cu Autoboti și distrugere totală de porci și obstacole (Video)</b>Mitul "un joc bun și unul prost" de la Rovio continuă, astfel că după ce Angry Birds Go a fost slab, iar Angry Birds Epic bun, Angry Birds Stella a fost foarte slab, iar Angry Birds Transformers e foarte bun. Am testat acest titlu gratuit pe iPhone 6,...

Mitul "un joc bun și unul prost" de la Rovio continuă, astfel că după ce Angry Birds Go a fost slab, iar Angry Birds Epic bun, Angry Birds Stella a fost foarte slab, iar Angry Birds Transformers e foarte bun. Am testat acest titlu gratuit pe iPhone 6, telefon primit în teste de la Quickmobile.ro.

Avem de-a face aici cu un auto runner side scrolling, în care păsările sunt Autoboti, iar porcii sunt Decepticoni. Ei bine, păsările din Angry Birds s-au asociat cu roboții din Transformers și se vede că acest titlu e munca unor oameni pasionați de seria mai veche de desene Transformers. De la introul în stil caseta VHS, până la muzică de fundal compusă de cel din spatele coloanei sonore din Rocky 4 și Transformers The Movie din 1986 și până la liniile din meniul pauză, totul tipa anii 80.

Red a devenit Optimus Prime, iar pasărea galbenă Chuck e acum Bumblebee, în vreme ce Terrance e Heatwave. Fiecare pasăre/robot sau porc/robot are puteri speciale, de la trasul cu rachete, la lasere și la o coloană de energie ce coboară din cer. Pe măsură ce upgradati personajele voastre veți obține noi abilități, precum scuturi de energon de exemplu. Jocul are 3 monede de schimb: porcii, cu care deblocați noi roboți, aurul cu care faceți upgrade-uri și deblocați noi zone pe hartă, dar și cristalele care sunt un currency freemium aici.

Angry Birds Transformers

Tot cu aur veți reface și viața personajelor, deoarece exact ca în jocurile de pe vremuri, fiecare robot are 5 inimi deasupra capului și le va pierde dacă e lovit de prea multe ori. Gameplay-ul e simplu: personajul controlat aleargă automat, iar voi trebuie doar să faceti tap pe ecran pentru a trage în pietrele, lemnul, gheața sau platformele pe care stau inamicii, pentru a-i face să cadă și să fie distruși.

Angry Birds Transformers​

Vă puteți transforma în automobil pentru a evita obstacolele care cad peste voi sau veți putea chema în ajutor un alt robot al unui gamer real dintr-un colț îndepărtat de lume. Jocul e foarte distractiv, are o grafică excelentă și nu deranjează nici măcar prin timerele sale. Roboții sunt simpatici, muzica de fundal e excelentă și puterile sunt variate. în total deblocați 6 Autobirds și 5 Deceptihogs, iar dacă aveți dare de mână există și un mini joc Jenga de 9 euro de cumpărat.

Apoi găsiți și jucăriile Telepods, care vă aduc puteri și personaje speciale și pot fi cumpărate din librăriile Carturesti. îi acordăm acestui titlu nota de 9 din 10 și în sfârșit Rovio a dat lovitura din nou. Descărcați titlul de aici pe iOS.

iPhone 6 Plus prețuri actualizate:

Angry Birds Transformers Review (iPhone 6)
​