Mobicast 11: Podcastul Mobilissimo.ro despre Samsung Galaxy S5 la review, HTC One M8 disecat și impresii despre filmul Noah (Video)

Autor:  | Publicat în:  Mobicast 961 ori
<b>Mobicast 11: Podcastul Mobilissimo.ro despre Samsung Galaxy S5 la review, HTC One M8 disecat și impresii despre filmul Noah (Video)</b>Mobicast, podcastul Mobilissimo.ro a ajuns la ediția cu numărul 11, în care vorbim despre ultimele zile, care au fost pline de recenzii și teste ale lui Samsung Galaxy S5 și HTC One M8. Terminalele au fost comparate în detaliu și asta în vreme ce...

Mobicast, podcastul Mobilissimo.ro a ajuns la ediția cu numărul 11, în care vorbim despre ultimele zile, care au fost pline de recenzii și teste ale lui Samsung Galaxy S5 și HTC One M8. Terminalele au fost comparate în detaliu și asta în vreme ce lucrăm la recenzia lui Allview X1 Xtreme și Galaxy Gear Fit.
​

în această săptămână a avut și evenimentul oficial de lansare a lui HTC One M8, care a avut mult fast, dinozauri și câte un Batman. Telefonul a avut parte și de un party special în clubul Gaia din București, deci HTC pune mare preț pe noul venit, care a înscris deja o notă de peste 9.60 la recenzia noastră detaliată (peste 55 de minute video). Am discutat și despre lansarea lui Samsung Galaxy S5 în magazinele din România, cu mențiunea că pe 11 aprilie a existat o ofertă specială în AFI Palace Cotroceni, care aducea primilor 100 de cumpărători accesorii incluse în pachet în valoare de 400 de lei.

Pentru că săptămâna a fost încărcată de evenimente, am avut pe 8 aprilie și un debut al lui Nokia X la noi în țară. Evident e vorba de întreaga serie de handseturi Nokia cu Android, adică Nokia X și XL. Nokia X e un soi de Lumia 520 cu Android cu interfața customizata și fără Play Store, dacă vreți o paralelă rapidă.

în rest, Allview a anunțat tableta Viva H10, Apple a scăpat un roadmap cu 2 iWatch-uri, două modele iPhone 6 cu ecran mare și un iPad Air 2 și Mini Retina 2. Acestea doua din urmă au ca noutate scanner de amprente Touch ID si CPU Apple A8.  între timp a apărut și prima scăpare a lui Android 4.5 Lollipop, bazat pe proiectul Hera, care aduce un multitasking fluid pe bază de Cards. El combina și Android, Chrome și Search într-o singură experiență.

în cele din urmă soneria Nokia a împlinit 20 de ani în această săptămână, iar Altex și Mediagalaxy au avut superoferta la iPad Mini 1, care a costat 999 lei. V-am răspuns și la întrebări, de la "care e actorul meu preferat" la "cum aș crea eu telefonul ideal cu interfața ideală", dar îmi pare rău că am uitat să vă răspund la întrebarea "ești căsătorit?". Răspunsul e simplu: nu.

Am răspuns pe îndelete și legat de așteptările mele pentru Galaxy Note 4 și apoi am trecut la secțiunea diverse. Aici v-am spus că pe 10 aprilie am fost să văd filmul Noah, realizat de regizorul meu preferat, Darren Aronofsky, cu muzica compusă de compozitorul meu preferat, Clint Mansell. Filmul a fost cam de nota 7.5 și am apreciat cel mai mult prezentarea "facerii lumii" la nivel grafic, dar și dilemele morale ce apar în ultimele 40 de minute din film. în rest actorii au fost sub așteptări, iar giganții din piatră și bătăliile nu își aveau rostul într-un film atât de mistic.

La final de Mobicast 11 aflați și cum se numesc animalele mele de casă (2 pisici și un câine) și ce cărți am mai citit recent. Revenim peste o săptămână cu review Allview X1 Xtreme, review Galaxy S5 și Gear Fit. Weekend plăcut!